3 טיפים בבחירת מתקן סל לחצר

מתקן סל לחצר

מתקן סל עשוי להיות הרכישה הכי מעולה שתבצעו עבור הילדים שלכם, בשל כך כי מדובר במשחק חברתי, להוציא את הילדים שלכם קצת מן המסכים, הוצאת המון אנרגיה, הטבה בקיום יחסי אנוש או לחלופין הטבה בכושר הגופני.

מתקן 3 טיפים בבחירת סל לחצר

להלן טיפים אשר יסייעו בידכם את אופן הרכישה של מתקן סל לחצר באיכות הכי רבה שקיימת בשוק –

  • התייחסות לקוטר של הטבעת – במשק כדורסל קיימים מספר גדלים של כדורי סל, בהלימה לגילאי השחקנים. כדורסל מספר חמש הולם עבור ילדים צעירים ואף דורש טבעת בקוטר של כשלושים ושמונה סנטימטר. כדורסל מספר שבע הולם עבור משחק לגיל מתקדם, לעתים החל מגילאים של אחד עשר או שניים עשר ומחייב אתכם בקוטר של טבעת תקנית בת ארבעים וחמישה סנטימטר.
  • התחשבות בגילאים של הילדים – ככל שהילדים שלכם יותר קטנים, כדאי לכם לרכוש מתקן סל לחצר יותר נמוך, שיתאים לגובה של הילדים. אפשר לבחור למעשה בין שני סוגי מתקנים, כמו למשל – מתכוונן לגובה שניים וחצי עד שלושה מטר, גובה לגלי והן תקני, או לחלופין מתקן מתכוונן לגובה של שניים ועשרים עד אחד וחצי מטרים.
  • התשתית של מתקן סל לחצר וכן הניידות – עליכם לבחור מתקן סל לחצר אשר קיים בתשתית שלו זוג גלגלים, כדי שאפשר יהיה לנייד אותו בפשטות למקום אפסון או משחק. תיתנו את הדעה שלכם הודות כי נדרשים שני בני אדם לשם ניוד של מתקן סל לחצר, בשעה שהינו מלא. ככל שתחליטו על מתקן סל לחצר עם תשתית יותר רבה, כה תתקבל לכם יציבות רבה יותר ואף אפשרות של משחק יותר מיטבית. רוב המתקנים המקצועיים באים עם מיכל של בשיעור של מאה ליטר. בחלק מהם אפשר לשים מים והן חול. לרוב לא מתקבלת אחריות על מילוי מים במיכל.

לעוד מידע ומוצרים נוספים, בקרו באתר של מנה ספורט

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מבט לעתיד: כיצד נגיף הקורונה ישפיע על החיים בישראל?
החודש האחרון היה לא קל בעבור רבים, ולו בשל התפשטות מגיף קורונה בישראל, שהוביל לשורת צעדים חסרי תקדים,...
קרא עוד »
אפר 05, 2020
חדר כושר ביתי
כשיש לך לוח זמנים עמוס, לפעמים קשה להגיע לחדר הכושר. לפעמים אין לך זמן לאימון מלא, לכן רצוי לשקול...
קרא עוד »
אוק 25, 2022
חדר כושר פרטי: איך לקדם את העסק ברשתות החברתיות?
אם אתם בעלי חדר כושר, או שיש לכם סטודיו לאימונים, וודאי שאלתם את עצמכם לא פעם ולא פעמיים, כיצד יהיה...
קרא עוד »
מרץ 18, 2020