מאיזה גיל מומלץ ללמוד קרב מגע?

קרב מגע היא מערכת הגנה עצמית שפותחה בישראל וזוכה לפופולריות רבה ברחבי העולם. זה מבוסס על טכניקות מעשיות למצבים שיכולים לקרות וניתן ללמוד אותו על ידי כל אחד ללא קשר לרמת הכושר שלו או לגילו. עם זאת, לעתים קרובות הורים שואלים באיזה גיל ילדם צריך להתחיל ללמוד קרב מגע. במאמר זה נדון בגיל האידיאלי לאימוני קרב מגע, היתרונות וכיצד להתחיל.

הגיל האידיאלי לאימוני קרב מגע

אין גיל מינימום לאימון קרב מגע. הגיל בו ילד יכול להתחיל ללמוד קרב מגע תלוי בבגרותו הפיזית והרגשית. בדרך כלל, ילד צריך להיות בן שש לפחות לפני תחילת אימוני קרב מגע. בגיל זה, רוב הילדים מסוגלים פיזית לבצע את הטכניקות הבסיסיות. מלבד מוכנות פיזית, בשלות רגשית חיונית גם לאימון קרב מגע. ילדים צריכים להיות מסוגלים לעקוב אחר הוראות ולהיות מסוגלים לשלוט ברגשותיהם.

היתרונות בקרב מגע לילדים

קרב מגע היא אומנות לחימה מצוינת לילדים שכן היא מתמקדת בטכניקות מעשיות של הגנה עצמית. מלבד למידה כיצד להגן על עצמם, ילדים ייהנו גם מכושר גופני מוגבר, קואורדינציה משופרת וביטחון עצמי. אימון קרב מגע יכול לסייע גם בפיתוח משמעת וכבוד. זה יכול גם לסייע בניהול תוקפנות ורגשות על ידי לימוד ילדים כיצד לתעל את האנרגיה שלהם בצורה חיובית.

תחילת העבודה עם קרב מגע

אם אתם מחפשים לרשום את ילדכם לאימוני קרב מגע, הצעד הראשון הוא למצוא בית ספר מכובד בקרבתכם. יש לוודא שהמדריכים בבית הספר מוסמכים על ידי אחד הגופים המנהלים הרשמיים בקרב מגע. השלב הבא הוא להבטיח שבית הספר מספק הכשרה ספציפית לגיל ועונה על הצרכים של ילדכם. לבסוף, חשוב לוודא שבית הספר מתמקד בטכניקות ההגנה העצמית המעשיות של קרב מגע ולא בווריאציה ספציפית לספורט.  מידע נוסף באתר טים פבל

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בכלבים
טיפול רגשי הוא שיטה לטיפול בהפרעות נפשיות על ידי שימוש בבעלי חיים ככלי. כלבים מאוד אמפתיים ויכולים...
קרא עוד »
דצמ 10, 2022
כאבים בגב התחתון, תופעה כלל עולמית
כאשר אתם קוראים את השורות הללו, חמישה עשר אחוזים מאוכלוסיית העולם סובלים גם הם מכאבים בגב התחתון....
קרא עוד »
אפר 22, 2022
פיזיותרפיה לצוואר, מתגברים על הכאב עם טיפול מקצועי
כאבי צוואר הם הגורם השכיח ביותר לנכות. זה יכול להיות תוצאה של מספר סיבות שונות כולל פציעה, יציבה...
קרא עוד »
פבר 11, 2023