הסרת קעקועים בדרך ייחודית באמצעות טכנולוגיית לייזר

הסרת קעקועים

לא יהיה זה סוד לומר כי הסרת קעקועים היא משימה נדרשת למי שיש לו קעקוע על הזרוע. הסרת קעקועים מאפשרת להתחיל מחדש עם עור נקי ללא קעקועים. רבים פונים לניתוח, שהיה עד כה רע הכרחי. מדוע "רע"? משום שיש לו מחיר שהוא בנוסף למחיר הכלכלי: השארת צלקות במקום הקעקוע. מהי האלטרנטיבה? הסרת קעקועים בדרך לא פולשנית באמצעות טכנולוגיית לייזר שמוחקת בהדרגה את הקעקוע ללא צלקות בסיום התהליך.

אבחון ראשוני של המועמד להסרת קעקועים

אם אתם מועמדים להסרת קעקועים תידרשו לפגישת אבחון אצל מזכירות המכון. שם, תוכלו לקבל מידע לגבי אופן ההסרה הנדרש, כמות הטיפולים המיועדת, וכן על הטכנולוגיה בה יתבצע התהליך. בדומה לעבוד עם צבעים בבניית הקעקוע, עובדי המכון יעבדו עם קרני לייזר באורכי גל שונים המבטאים מחיקה שלהם בהתאמה. לכן, ינוסח לכם גם אופן הטיפול, במסגרתו יעבדו המומחים עם אותם אורכי גל ספציפיים כדי להביא להסרה של הקעקוע.

תחילת שגרת הטיפולים במכון ההסרה

המועמד נכנס לטיפול ומקבל חומר אלחוש למריחה באזור הקעקוע. בלעדיו צפוי כאב מורגש מקרני הלייזר, אך באמצעותו ניתן לצלוח את הטיפול בלעדיו. לאחר מכן, המטופל מתחיל בהליכים הייעודיים. בטיפולים הראשונים לא צפויה התקדמות נראית לעין, אך הקעקוע יוסר בהדרגה ממפגש למפגש, כשבסיום תקופת הטיפולים הוא יוסר לחלוטין.

זמני הסרת הקעקועים בפועל

בדרך כלל יידרשו בין 7 ל- 15 מפגשים, כאשר עם קעקועים מורכבים בצבעים כהים וחזקים המשתרעים על פני שטח גדול של עור ייתכן ויידרשו מפגשים נוספים. תוכנית הסרת קעקועים תחובר על ידי המומחים בפגישת הייעוץ שלכם. ההסרה תתבצע בשלבים המתוארים ללא הפתעות תוך הסבת הצלחה מובטחת בסיום התהליך.

הקעקועים שלכם – העבודה שלנו

אל תגידו לעצמכם "אצלי זה אבוד כי הייתי חיית קעקועים". מכון הסרת קעקועים עובד עם קעקועים בכל הרמות, החל מהקטנים ביותר ועד לקעקועים שמעטרים מרחב שלם ביד, ברגל ובכל מקום אחר בגוף שלכם. הסרת קעקועים בדרך זו היא היחידה שעובדת ללא ניתוח וללא השארת צלקות.

המפתח להצלחה – התאזרות בסבלנות

כאשר אתם באים לפגישת ייעוץ ומחוברת לכם תוכנית, ניתן לומר כי הסדרתם את הסרת הקעקועים שלכם. חשוב להיות סבלניים, למנות את המפגשים בהתאם לתוכנית שחוברה על ידי המומחים, ולהתייצב אליהם בזמנים שנקבעו. רק כך תוכלו לנצח את הקעקוע ולהחזיר לעצמכם את העור המקורי ללא צלקות. העבודה מתבצעת בשלמות על ידי מומחי הסרת קעקועים שהתנסו בתחום הטכנולוגיות הרפואיות שנים רבות קודם לכן ומגיעים עם גישה מקצועית שתספק לכם הצלחות. ממפגש למפגש תראו שהקעקוע הולך ונעשה דהוי ובסיום התוכנית יישארו נקודות צבעוניות קטנות בלבד לטפל בהן. אז, תוכלו להחזיר לעצמכם שוב את העור היפה, הפעם ללא הקעקוע וגם ללא צלקת לכל החיים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נעלי כלה נוחות – תרגישו בנוח ביום החתונה
התחלתן להתכונן לחתונה שלכן וחשוב לכן להגיע מוכנות לא רק מבחינת ההופעה החיצונית, אלא גם מבחינת הנוחות?...
קרא עוד »
אפר 06, 2022
10 טיפים איך לעבור דיאטה בצורה היעילה ביותר
כולנו מגיעים בשלב כזה או אחר לרגע המכריע, זהו הרגע שבו אנו מבינים שהגיע הזמן לעשות דיאטה. ברוב הפעמים...
קרא עוד »
דצמ 13, 2018
הסרת קעקועים – דברים שחשוב לדעת!
מה עושים בקעקוע שפג תוקפו לחיינו? פעם התהדרתם בקעקוע יפהפה, אבל היום אתם עלולים להרגיש שהוא לא משקף...
קרא עוד »
נוב 24, 2019