טיפול בנשירת שיער – מה ניתן לעשות?

טיפול בנשירת שיער

סובלים מנשירת שיער ואין לכם מושג מאיפה להתחיל כדי לטפל בבעיה? זו בעיה שמטרידה רבים ואין לכם מה לחשוש, שכן כיום יש לא מעט טיפולים אפקטיביים. במאמר הזה נתמקד בהקרחה גברית ונשתף אתכם בשיטות הטיפול הנפוצות ביותר שקיימות, כך שתוכלו להבין טוב יותר מהי האפשרות שהכי קורצת לכם.

  • השתלת שיער – זוהי נחשבת לדרך האפקטיבית ביותר לטפל בשיער אצל גברים מקריחים. ישנן אפילו נשים שבוחרות לעשות השתלה בשל נסיגת השיער לאחור. מומלץ לבחור בקליניקה מובילה עם תוצאות מוכחות במקרה ואתם שוקלים לעשות זאת.
  • פרופסיה – ישנם גברים שבוחרים לצרוך פרופסיה במטרה להוריד את ה-DHT בגוף ובכך להפחית את נשירת השיער. מדובר בתרופה שניתן לקבל רק עם מרשם רופא בארץ ועלולה להוביל לשלל רחב של תופעות לוואי, ועל כן חשוב מאוד להתייעץ עם רופא לפני נטילתה.
  • מינוקסידיל – מדובר בחומר שמגיע בצורת נוזל או קצף שניתן למרוח על הקרקפת. על ידי הגברה של זרימת הדם בקרקפת הוא מביא לצמיחה מוגברת של שיער לאחר מספר חודשים. כדי לשמור על התוצאות, חייב להמשיך לעשות שימוש בתכשיר באופן קבוע, פעמיים ביום.
  • טיפולים אלטרנטיביים – יש לא מעט טיפולים אלטרנטיביים שאפשר למצוא כיום בשוק, בין אם מדובר על תכשירים מיוחדים, תרופות טבעיות או הזרקות של חומרים לקרקפת, תמיד מומלץ לבדוק ולקרוא היטב לפני שאתם בוחרים בטיפול ספציפי. זה יעזור לכם להימנע מעוגמת נפש מיותרת.

הדבר החכם ביותר שתוכלו לעשות במקרה ואתם סובלים מהקרחה יהיה לפנות אל קליניקה מקצועית כמו הייר קליניק שמתמחה בטיפול בנשירת שיער. שם כבר יוכלו לאבחן את המצב שלכם בצורה מדויקת ולעזור לכם להבין בדיוק מה יהיה כדאי לכם לעשות. זה בוודאי משהו שיוכל לעזור לכם באופן משמעותי ולהוביל לכך שתעשו את הדבר הנכון.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך לישיבה נכונה מול המחשב
אחד הדברים שהכי משפיעים על הגב שלנו הוא אופן הישיבה שלנו מול המחשב. מכיוון שכל אחד יושב אחרת על המחשב,...
קרא עוד »
דצמ 30, 2019
מוצרי היגיינה: כל מה שרצית לדעת ולא היה לך על מי לשאול
כמומחה מוביל בתחום מוצרי ההיגיינה, אני נרגש לפענח את התעלומות ולספק לך תובנות מקיפות על היבט מכריע זה...
קרא עוד »
ינו 24, 2024
מתי כדאי להכניס אביזרי מין למיטה?
עולם אביזרי המין הוא עולם עשיר ומגוון. בין אביזרי המין תמצאו ויברטורים במגוון גדלים, דילדואים כמו...
קרא עוד »
יונ 01, 2020