הגדלת חזה בהזרקה – מה זה אומר

הגדלת חזה בהזרקה

במשך שנים היינו רגילים לשמוע על ניתוח הגדלת חזה, אשר מתבצע באמצעות השתלת שתלי סיליקון בחזה. אלה היו אומנם שתלים מאוד מרשימים ויפים, אך היו איתם שתי בעיות מהותיות: הראשונה, שתל זר הוא תמיד מסוכן לגוף, ולא תמיד הוא "התקבל בצורה יפה" מה עוד שהיה צורך להוציא אותו מהחזה אחרי מספר שנים. הבעיה השנייה היתה, ששתל סיליקון הוא לא טבעי ואפשר להבחין בכך. 

לכן, במהלך השנים חיפשו פתרונות אחרים שיאפשרו ניתוח הגדלת חזה בתנאים הרבה יותר טובים, ניתוח הגדלת חזה שיאפשר טיפול הרבה יותר פשוט, יותר נוח ויחד עם זאת לספק מראה הרבה יותר אמיתי למנותחת. הפתרון נמצא באופציה של הגדלת חזה בהזרקה

מדובר על הזרקת שמתבצעת ישר אל החזה, וכוללת חומרים מסוגים שונים כולל שומן, וכן ג'יל מקורליין שמקורו בחומצה היאלורנית. מדובר על חומרים טבעיים שהגוף יכול להכיל בצורה יותר בטוחה, הוא מקבל אותם באופן הרבה יותר נוח מאשר שתלי סיליקון או חומרים דומים לאלה. 

כיצד זה מתבצע?

בדיוק כמו ניתוח הגדלת חזה, גם במקרה של הגדלה בהזרקה, הרי שרק רופא מומחה יכול לבצע את ההליך. עם זאת חשוב להדגיש, לא מדובר בפעולה פולשנית בסדר גודל של ניתוח כירורגי. לכן, מדובר בתהליך הרבה יותר פשוט, הרבה יותר נוח ובטוח. 

בדומה לניתוח הגדלת חזה, גם פה הרופא המנתח, ד"ר עזריה לצורך העיניין, יבצע את כל התהליכים הנדרשים לפני, בשביל לוודא שאכן הוא יכול לבצע את התהליך בצורה טובה, בשביל לוודא שאכן לא ייגרם שום נזק למנותחת והיא תוכל ליהנות מחזה חדש, גדול ויפה כפי שהיא רוצה, אך עם חומר אמיתי שנספג טוב יותר, מספק מראה אמיתי, וכן לא דורש טיפולים בהמשך. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד טיפול בכעסים יכול לסייע לכם בזוגיות?
האם יש משהו יותר כואב מכעס? זה לא קל להתמודד עם כעס במערכת יחסים, במיוחד כשאתה לא בטוח איך לעשות את זה....
קרא עוד »
אפר 29, 2023
הסרת קעקועים בדרך ייחודית באמצעות טכנולוגיית לייזר
לא יהיה זה סוד לומר כי הסרת קעקועים היא משימה נדרשת למי שיש לו קעקוע על הזרוע. הסרת קעקועים מאפשרת...
קרא עוד »
ינו 22, 2021
תובנות על אורתודונטיה למבוגרים: מה שאתה צריך לדעת
יישור שיניים למבוגרים הוא תחום מתפתח עם אפשרויות ופתרונות, המשרת את הדמוגרפיה ההולכת וגדלה המחפשת לא...
קרא עוד »
אפר 04, 2024