הסרת קעקועים – דברים שחשוב לדעת!

הסרת קעקועים

מה עושים בקעקוע שפג תוקפו לחיינו?

פעם התהדרתם בקעקוע יפהפה, אבל היום אתם עלולים להרגיש שהוא לא משקף יותר כלום מעולמכם. אתם חוששים שקעקוע הוא לכל החיים כי זה מה שאמרו לכם תמיד? האמת שכך נתפס הקעקוע – כדבר בלתי הפיך, קישוט יפה לגוף, שלא ייכחד לעולמים. לפעמים אנחנו דווקא רוצים להעלים ראיות מן העבר, אלא שהקעקוע החרוט על גופנו עלול להיות תזכורת שתְקבע אותנו לעבר. בכל מקרה יש פתרון והוא הסרת קעקועים באמצעות לייזר. אומנם חשוב שמפעיל הלייזר יהיה מיומן ובעל הכשרה מתאימה, אבל תודו שזה פתרון מושלם שלא חשבתם עליו!

כמות הטיפולים

אם עשיתם קעקוע לא מזמן, וכעת אתם מתחרטים, תצטרכו לפעול בסבלנות כדי להסיר את הקעקוע לצמיתות. המתינו שהחומרים יתרכזו בטבעיות בגוף ורק אחר כך הַתחילו בטיפול הסרת הקעקוע לצמיתות. במשך מספר טיפולים תצטרכו להתאזר בסבלנות עד להסרת הקעקוע בשלמות. מספר הטיפולים ייקבע על פי אזור הקעקוע ועומקו, על פי כמות הצבע, סוג הצבע, גילכם ועוד. קעקוע צבעוני ידרוש מכם בין שבעה לחמישה עשרה טיפולים. קעקוע בשחור ידרוש מכם פחות מכך.

האם הקעקוע יֵעלם כליל?

הסרת קעקועים נעשית בטכנולוגיית לייזר מתקדמת שאינה מותירה סימנים וצלקות. הלייזר מאפשר הסרת קעקועים צבעוניים או בצבעי שחור. ב95% מן המקרים הקעקוע ידהה עד ייעלם לחלוטין, אך חשוב לקחת בחשבון שבהסרת קעקועים בלייזר, כל צבע מגיב שונה לטיפול.

איך להתמודד עם החששות?

מי שרוצה להסיר קעקועים מגופו צריך למרוח משחה מאלחשת ארבעים דקות לפני הטיפול. המשחה מורידה פלאים את סף הכאב עד להיעלמותו, כך שגם הפחדנים ביותר מוזמנים לעבור הליך של הסרת הקעקוע – בהקדם. ברור שיש כאלה שיבחרו לדלג על שלב הטשטוש, אך כך או כך, חשוב לזכור כי הטשטוש יגרום לכל החוויה להיראות באור חיובי יותר.

איך נקבע מחיר הסרת קעקועים בלייזר?

המחיר של הסרת הקעקוע נקבע בהתאם לפרמטרים שונים כמו גודל הקעקוע, כמות הצבע שבו ועוד. מה שחשוב הוא לא רק המחיר, אלא איכות החיים שתוחזר לכם אחרי הסרת הקעקוע – איכות שאין לה מתחרה. המחיר בכל מקרה שווה לכל כיס וניתן לעמוד בו כשבוחרים חברה בעלת תודעת שירות גבוהה אשר שמה לעצמה למטרה – "להחזיר לכל אדם את גופו בחזרה".

איך מתבצע תהליך הטיפולים בלייזר?

כדי להסיר את הקעקוע שנחרט על גופכם אתם חייבים לבצע פגישת ייעוץ מקדימה ובה תישאלו מספר שאלות כדי לבחון מוכנות לבצע את ההליך ולבחון התאמה. בפגישה זאת תקבלו תאריכי מפגש לטיפולים. חשוב לעמוד בכך ולהגיע בעקביות כדי לא לפספס את ההליך החשוב. בשלב הבא תגיעו לטיפול, לא לפני שמרחתם "אמלה" לטשטוש הכאב. חוץ מעקצוצים לא תרגישו כאב חד ובלתי ברור. בשלב האחרון תמשיכו בסדרת הטיפולים עד להסרת הקעקוע סופית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוחי אף – קחו בחשבון את איכות הסיליקון
כאשר מבצעים ניתוחי אף אתם צפויים לגלות כי המנתח צפוי להתקין סיליקון באזור גשר האף וזאת על מנת להשיג...
קרא עוד »
מרץ 02, 2021
שיטות שונות לצמצום הקפים
כל מי שסובלים מבעיית היקפים רחבים, מחפשים טכניקות שונות כדי לצמצמם את ההיקפים. הטכניקות הקיימות...
קרא עוד »
דצמ 25, 2018
טיפולי פנים בזכרון יעקב, כך הם יעזרו גם לכם
טיפולי פנים הם נושא פופולרי בעיר זכרון יעקב. העיר ידועה ביופייה ומהווה יעד פופולרי לתיירים...
קרא עוד »
מרץ 23, 2023