איך שברתי את האגן שלי?

מוצרי בטיחות

לצערנו בכל יום יותר ויותר אנשים חווים פגיעות שונות בגופם, בין אם מדובר על פגיעה בדרך לעבודה ובין אם מדובר על פגיעה בבית. כמובן, חשוב לדאוג לכך שנהייה מבוטחים בכל שהוא. אבל, הכסף אותו נקבל כפיצוי מחברת הביטוח אינו שווה את הפגיעה. רק נציין, גם פגיעה גופנית הופכת את המקום לרגיש יותר בפעמים הבאות.

איך שברתי את האגן שלי?

כדי להבהיר לכם כמה דברים יכולים לקרות ומהר ובלי שנשים לב אספר לכם את הדרך בה שברתי את האגן שלי בזמן שאני הייתי בבית. לקחתי חופש מהעבודה באמצע השבוע כדי לעשות סידורים בבית, התחלתי לנקות את הבית וקיוויתי לסיים עוד לפני שאישתי חוזרת מהעבודה. לאחר שסיימתי לנקות את הקומה העליונה, התחלתי לנקות את המדרגות. שפכתי מים על כל המדרגות והתחלתי לגבגב. עליתי למעלה כדי לענות לטלפון ובזמן השיחה ירדתי למטבח, בעוד שאני יורד במדרגות החלקתי בצורה לא נכונה ונפלתי בצורה בה האגן פגע במדרגה. ישר הרגשתי שמדובר כאן על שבר, הזעקתי עזרה ופוניתי לבית החולים. רק לאחר מספר חודשים יכולתי לחזור לתפקד בצורה נורמלית. פגיעה באגן היא בין הפגיעות החמורות שיכולות לקרות. מי חשב שגם בבית אפשר להיפגע ככה?

איך הייתי יכול למנוע את השבר באגן?

כמובן שהייתי יכול למנוע את השבר הזה אם הייתי יותר ערני למה שקורה סביבי ויותר זהיר ואם היה מאחז יד למדרגות. לפעמים אנחנו לא מפעילים את הראש ועובדים על "אוטומט" כמו שאומרים. במקרים כאלה, הדבר היחיד שיכול להציל אותנו מפגיעות זה אבזור הבית בצורה בטוחה. מיד לאחר שהשתחררתי מבית החולים ציידתי את הבית באביזרי בטיחות נגד החלקות ועוד אביזרים דומים. אין ספק שבצורה זו לא אתן לעוד אחד מדיירי הבית להיפגע כמו שאני נפגעתי.

חשוב לציין

לצורך אבזור הבית במוצרי בטיחות כמו מאט דלתות הגיעו למקום מוסמך ומקצועי שיכול להעניק לכם הכוונה וידע בזמן הקנייה. מדובר על נושא מאוד חשוב היום, במיוחד כאשר מדובר על בית בו נמצאים ילדים קטנים או אנשים מבוגרים ובמיוחד אנשים שגרים לבד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חניון רובוטי ומכון כושר – מה היתרונות שלו?
כשאנחנו בוחרים להקים מבנה, בין אם זה מבנה מגורים או מבנה עסקי, אחד הדברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון...
קרא עוד »
אוג 25, 2021
למה מומלץ לעשות הידרותרפיה למבוגרים?
משמעות המילה הידרותרפיה היא – טיפול במים. מדובר בשיטת טיפול עתיקת יומין, ששוכללה עם השנים וקיבלה...
קרא עוד »
אפר 14, 2022
היבטים חיוניים של הגנה עצמית
בעולם של היום, הבנת הגנה עצמית היא לא רק אופציה אלא מיומנות חיונית המעצימה אנשים להגן על עצמם ועל...
קרא עוד »
ספט 19, 2023