עיסוי באבנים חמות – איך הוא שונה מעיסוי שוודי קלאסי?

עיסוי באבנים חמות

עיסוי באבנים חמות עושה שימוש לרוב באבני בזלת. אבנים אלו יכולות להגיע ולשמור על חום של עד כחמישים מעלות ובדרך כלל מונחות במהלך הטיפול על המטופל דרך סדין.  בעת העיסוי באבנים חמות מפעיל לעיתים המעסה לחץ על האבנים לצורך שחרור שרירים תפוסים גם ובמיוחד בעזרת חום האבנים.

זה נפוץ שעיסוי באבנים חמות מתבצע בדומה לעיסוי שוודי קלאסי. הדומה בין עיסוי שוודי קלאסי לבין עיסוי באבנים חמות הינו שבשניהם יש דגש גדול על האווירה בעת הטיפול ויצירת שחרור נפשי במקביל לשחרור השרירים התפוסים. בנוסף לפעולת העיסוי של המטפל, עיסוי באבנים חמות עושה שימוש בחום על מנת לשחרר את השרירים. למעשה, חום האבנים מסוגל לחדור כמה סנטימטרים אל תוך הרקמות הפנימיות וליצור שחרור עמוק.

כיצד מתבצע עיסוי באבנים חמות

בעת הטיפול באבנים חמות, שאותו תוכלו לבצע אצל https://www.r-c.co.il/, מחליק המטפל את האבנים באזורים שונים בגוף המטופל וגם באזורים הנחשבים למרכזי אנרגיה. על ידי העברת מרכזי החום ממקום למקום ניתן ליצור פעולה של התכווצות והתרחבות השרירים ולייצר אלמנט הרפיה גדול. בנוסף לשימוש באבנים החמות, עיסוי באבנים חמות כשמו יכול לשלב גם פעולות עיסוי הנעשות בעיסוי שוודי קלאסי. מסיבה זו טיפול זה נחשב לעמוק ביותר ומעבר לפעולת החימום החיצונית של האבנים החמות המוחלקות על הגוף, המטפל ילחץ לעיתים את האבנים לאזורי שרירים תפוסים לצורך חימום וחדירה לרקמות העמוקות.

מטרות העיסוי באבנים חמות

מטרותיו של העיסוי באבנים חמות מקבילות בחלקן לעיסויים אחרים והינן שחרור שרירים תפוסים, חיבור הגוף והנפש והרפיה מנטלית ופיזית כאחד. בנוסף, באמצעות שימוש באנרגיית חום מאפשר העיסוי באבנים חמות לעודד את זרימת הדם באופן מוגבר וכך לסלק רעלים מהגוף. בנוסף, עיסוי באבנים חמות מאפשר להגביר את גמישות המפרקים, להרגיע את מערכת העצבים ולחזק את המערכת החיסונית של המטופל. מי שסובל משרירים תפוסים אך איננו מעוניין בעיסוי הנחשב לאגרסיבי כנראה ימצא את העיסוי באבנים חמות כעיסוי המועדף עליו מפני שעיסוי זה נחשב לעדין מבחינת הכוח הפיזי המופעל על המטופל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור ביטוח רפואי שיתאים לכם ולמשפחתכם?
עומדים לקראת בחירה של ביטוח רפואי לכם ולבני משפחתכם? כדי שתוכלו לדעת שאתם עושים את זה כמו שצריך, הדבר...
קרא עוד »
מרץ 24, 2021
איך מקבלים זכויות ביטוח סיעודי?
אחד המצבים הקשים ביותר בו אדם יכול למצוא את עצמו, הוא מצב סיעודי. מדובר על מצב אשר לצערנו הרבה מאוד...
קרא עוד »
נוב 14, 2021
ירידה בחשק המיני
במאמר, נוכל לדון על ירידה בחשק המיני וכיצד זה משפיע על אנשים. כיצד זה משפיע עלינו ביום יום וגם באופן...
קרא עוד »
יונ 20, 2022