טיפול זוגי בשיטה הטבעית

טיפול זוגי בשיטה הטבעית

בני זוג רבים מגיעים לצמתים בחיים בהם הם מגלים כי עליהם לחולל שינוי במערכת היחסים כדי להחזיר את האושר ואת האור לחיים המשותפים שלהם. העידן שלנו מאופיין במטפלים רבים ואינספור שיטות שנועדו לספק פתרונות למצבים מסוימים ולאפשר לבני הזוג לחזור לחיות את החיים שלהם באושר ובשמחה.

החיבור של האדם לעצמו ולבן זוגו

כדי להגיע להרמוניה המיוחלת חשוב לעבור שלבים שונים שכולם נועדו להשלים את האדם בינו ובין עצמו ולהביא אותו למצב של רגיעה ושלווה. לאחר מכן ניתן להתקדם צעד קדימה ולאחד את בני הזוג. כאשר הטיפול מתבצע בהתאם לסיבת הפניה ועל פי היכולות והטבע של שני בני הזוג. המטרה היא לחלול שינוי שכולל בתוכו מספר שלבים בעלי משמעות. התהליך יוביל לשיפור במערכת היחסים ושינוי לטובה של המרקם הזוגי.

מודעות, שיחות והבנה

במרבית המקרים יהיה נכון לנהל טיפול שכולל בתוכו גם שיחות והבנה נכונה של המציאות הנוכחית. כמו כן תכלול השיחה הגדרת מטרה והגברת המוטיבציה של שני הצדדים בדרך לשינוי הרצוי. כיוון שרק כאשר לשני בני הזוג יש מוטיבציה וחלום לשפר וליהנות מחיי נישואין טובים ומאושרים יותר, ניתן לצאת לדרך שתוביל בסופו של תהליך אל האושר ואל המרקם הנכסף.

התאמה ויצירת אינטראקציה

כדי לנהל טיפול יעיל ונכון חשוב מאוד כי המטפל יתאים לבני הזוג ותיווצר אינטראקציה בין שלושת הגורמים השוהים בחדר. כמו כן חשוב מאוד כי המטפל יתאים את שיטת הטיפול הנכונה בהתאם לתכונות ולמועקות של בני הזוג, כאשר המטרה היא להוביל אותם למקום טוב יותר בדרך שנכונה ומתאימה להם. כאשר יוצאים לדרך שכזו יש סיכויים טובים שהתוצאות תהיינה טובות ומשביעות רצון.

הבנה לרגישות העניין

כמו כן יש לתת את הדעת לכך כי ככלות הכול לא תמיד נעים ונוח לגשת לטיפול פולשני שנוגע באינטימיות ובאזורים היותר רגישים של המערכת הזוגית שלכם. היות שכך חשוב לכם לבחור מטפל שיש בו מן הרגישות וההבנה למצב בו הנכם נתונים. הוא יוכל לנהל את הטיפול באופן שימצא חן בעיניכם ויוביל אתכם לשינוי.

עוד מידע תוכלו למצוא באתר https://www.yael-kashi.co.il/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הסוד- איך לרדת במשקל?
החיים הם לא פחות מאשר רצף של החלטות, רגעים וצמתים שבהם יכולנו לבחור כך או אחרת. הדבר היפה הוא שבכל רגע...
קרא עוד »
ינו 31, 2021
סיבות לנשירת שיער אצל מבוגרים
לא פעם אנחנו נתקלים באנשים שכבר בגיל צעיר מאבדים שיער רב מראשם. זוהי לא תמיד סיבה לחגיגה גדולה, אך...
קרא עוד »
נוב 19, 2020
לכתוב ספר ככלי תרפויטי
תהליך כתיבת ספר נחשב עבור כותבים רבים כתהליך טיפולי העובד על הנפש, כיוון שהם רואים בכתיבה כלי תרפויטי...
קרא עוד »
ספט 13, 2023