prp טיפול

prp טיפול

נראה שמשנה לשנה, יותר ויותר גברים ונשים מאבדים שיער בקצב מטורף ולא תמיד הם המקריחים יודעים כיצד לטפל בבעיה. במאמר זה נביא בפניכם את השיטה המעניינת ביותר לטיפול בנשירת שיער בשיטת הPRP.

prp טיפול

עם השנים אנחנו מגלים שיותר ויותר אנשים מאבדים את השיער שלהם בקצב משתנה. הצעירים מאבדים שיער בצורה הדרגתית ואיטית יותר ואילו המבוגרים יותר, עושים זאת בקצף מהיר וטעון טיפול.

במאמר זה, אנחנו מביאים בפניכם את שיטת הטיפול הנקראת prp טיפול בנשירת שיער גברית ונשית. בצורה זו של הטיפול, מוזרקות זריקות טסיות עשירות בפלזמה, זאת על מנת להצמיח מחדש את השיער.

טיפול בפלזמה

בשנים האחרונות נודע לרופאים כי לגוף יש יכולת לרפא את עצמו. טיפול בפלזמה עשיר בטסיות הדם הוא סוג של רפואה מתחדשת שיכולה לרתום את היכולות הללו ולהגביר את גורמי הגדילה הטבעיים שגופכם משתמש לריפוי רקמות.

מהי פלזמה ומהן טסיות?

פלזמה היא החלק הנוזלי של הדם. הוא מורכב ברובו ממים וחלבונים, והוא מספק מדיום לתאי דם אדומים, כדוריות דם לבנות וטסיות דם שיסתובבו בגוף. טסיות דם, הנקראות גם תרומבוציטים, הן תאי דם הגורמים לקרישי דם ולתפקודים ריפוי גדילה נחוצים אחרים.

הפעלת טסיות הדם ממלאת תפקיד מפתח בתהליך הריפוי הטבעי של הגוף. בדיוק בגלל זה, שיטת הPRP כל כך טובה לריפוי נשירת שיער, שכן היא מטפלת בשורש הבעיה ולא רק בשינוי או תוסף אזורי.

טיפול בנשירת שיער

כדי שתוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר בשיער הנושר שלכם וכדי שתוכלו לראות אותו שוב צומח, אנחנו ממליצים לכם לפנות לטיפולי פלזמה PRP אשר יסייעו לכם בהתמודדות עם נשירת שיער בכל קצב ורמה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צלם ספורט יצירתי – כיצד בוחרים צלם בצורה נכונה
בשני העשורים האחרונים, אנחנו יכולים לראות פריחה של אירועי ספורט עממיים. הכוונה למרוצי ריצה כולל...
קרא עוד »
ספט 22, 2021
אסרטיביות – איך לפתח את זה?
לא מעט אנשים, גברים ונשים, חשים לא פעם שהם מתקשים להיות אסרטיביים. הם מתקשים לגלות אסרטיביות כשהם...
קרא עוד »
אוג 31, 2021
ספורט לנשים לאחר לידה
אין ספק שספורט הוא דרך מצוינת להפיג מתחים. אבל יש נשים שמתקשות לקום ולבצע את המטלות היומיומיות שלהן....
קרא עוד »
יונ 27, 2022