שילוב משקולות באימון

שילוב משקולות באימון

פעילות גופנית היא אחת הדרכים המומלצות והמקובלות ביותר לשמירה על הכושר הגופני, הבריאות וכן על חיוניות ומצב רוח מרומם. לפעילויות ספורטיביות יכולות להיות כמה מטרות שונות, משיקום לאחר פציעה, לירידה במשקל ועוד. על מנת להשיג כל מטרה, עלינו לבצע תרגילים שונים, בתדירות שונה וכן להשתמש באביזרים שונים. שילוב משקולות אוניברסליות Lapark באימונים מסוימים יהיה הכרחי כאשר מטרת האימון היא לחיזוק, עיצוב או אפילו שיקום. אילו סוגי אימונים יש? מה הם מצריכים? ומתי נשלב משקולות באימונים?

סוגי אימונים ומטרתם

כפי שאנחנו בטח יודעים, ישנם לא מעט סוגים שונים של אימונים כאשר לכל אחד מהם אביזרים המסייעים להשגת המטרה. אלו סוגי האימונים הכי פופולריים היום ואיך שילוב משקולות באימון יכול להרים לו:

  • אימון אירובי – אימון האירובי הוא כמובן אחד האימונים המוכרים ביותר והוא עובד על דופק גבוה, אימון אירובי ללא ספר ישרוף קלוריות וישפר פלאים את סיבולת הלב ריאה שלכם. רובנו נוטים להפריד בין אימון אירובי לבין אימון כוח, אך שילוב משקולות באימון אירובי, ימקסם את אפקטיביות האימון וכך תמצאו עצמכם מסיימים אימון אינטנסיבי בפחות משעה, אחרי שעבדתם גם על השרירים וגם על סיבולת לב ריאה.
  • אימון כוח – אימון כוח הוא האימון השני הכי פופולרי. באימון כוח שילוב המשקולות יהיה בגדר הכרח. אימון כוח עובד כמובן על עיצוב וחיזוק השריר ומשלב שלל תרגילים הכוללים בין היתר עבודה עם משקולות במשקלים ולמטרות שונות.
  • אימון יוגה – אימוני היוגה תפסו תאוצה בשנים האחרונות והיום נחשבת היוגה גם היא לפופולרית ביותר. ישנם לא מעט סוגים שונים של אימוני יוגה, מטרתם העיקרית תהיה להאריך את השרירים, לשפר את הגמישות, את היציבה ועוד לא מעט יתרונות. שילוב משקולות באימון יוגה יהיה קצת פחות מתאים, אביזרי פילאטיס ויוגה בהחלט יאימו.

כתוב/כתבי תגובה