אימון לטריאתלון

אימון לטריאתלון

בשנים האחרונות כמות גדולה מאד של ספורטאים מצטרפים למתאמנים ,לקראת תחרויות הטריאתלון השונות בארץ ובעולם.

אימון לטריאתלון 

ההשתתפות בטריאתלון של ספורטאי אחד סוחפת בדרך כלל חברים, בני משפחה וקולגות לעבודה להצטרף לתוכנית אימונים מאתגרת, כדי ליהנות ממתיחת אפשרויות הסיבולת עד קצה הגבול האפשרי ואף מעבר לכך.

רבים מהמתאמנים עוסקים רק בריצה, רק ברכיבה על אופני כביש או רק בשחייה בבריכת השחייה ואם יש אפשרות גם בים או באגם והם די מרוצים מכך. אך כשהם רואים את חבריהם אשר מתאמנים בשלושה סוגי הספורט המובילים הללו כדי להשתתף בטריאתלון, רבים מהם מחליטים להצטרף למשימה ומתחילים להתאמן גם בשני סוגי הספורט הנוספים.

עם הזמן ועם הקושי הרב באימונים, הם מקדמים זאת לאימונים מקצועיים אצל מאמנים מובילים כדי להתמקצע בכל אחד מהתחומים הספורטיביים הללו, להגיע להישגים מרשימים ולהוציא את המיטב בכל אחת מהקטגוריות הללו.

אימונים אינטנסיביים 

במסגרת האימוניים הקפדניים, הספורטאים משפרים את סגנונות השחייה שלהם ובעיקר את החתירה וזאת כדי לגמוע מרחקים ולשבור שיאים אישיים. בכל פעם שנשבר שיא אישי, השמחה היא עצומה ודבר זה מדרבן את המתאמנים להמשיך ולהתאמן, כדי ליצור שיאים חדשים.

בתחום הרכיבה על האופניים, מתאמנים החברים על סגנון הרכיבה על אופני כביש באופן בטיחותי ומהיר בצורה דבוקה, או במרווחים כאשר המטרה היא להגיע ליעד בזמן הקצר ביותר. בכל אימון לטריאתלון נמדדים הזמנים וההצלחות הן מטאוריות ומאד מספקות כאשר במהלך האימונים זמני הרכיבה מתקצרים.

כדי להשיג תוצאות עילאיות בריצה, הספורטאים מבצעים תרגילי כוח וסיבולת, עובדים על כל האיברים הנחוצים כדי לחזק את כוחם, כך שיהיה לו כוח לרוץ מרחקים ארוכים גם אחרי שחייה מאומצת ורכיבה על אופניים לאורך קילומטרים רבים.

כתוב/כתבי תגובה