טיפים לאימון עם גומיות התנגדות

טיפים לאימון עם גומיות התנגדות

האימונים עם גומיות התנגדות הם די פשוטים. לומדים כמה תרגילים בסיסיים ומדי פעם לומדים תרגילים חדשים, כדי לא ליצור רוטינה משעממת.

טיפים לאימון עם גומיות התנגדות 

כדי ליהנות מהאימון, כדאי לבצע תרגילים נקודתיים המיועדים לפתור בעיות ספציפיות. כמו תרגילים אשר משקיעים בהם מאמץ המותאם לכל ספורטאי, גם לאלו שמתחילים להתאמן וגם אלו שכבר מתאמנים באמצעות החגורות תקופה ארוכה. 

> קראו למה משמש עוגן לדלת באתר פיטבנדר

אם מעוניינים לטפל בחיזוק השרירים בזרועות ובגמישותם, יש לבצע את התרגילים המיועדים למטרה זו באופן מדורג אך סיסטמתי וכך אפשר יהיה לראות תוצאות לאחר תקופה מסוימת.

התכווצויות שרירים ברגליים

התכווצויות שרירים ברגליים הן תופעה מאד לא נעימה ומלווה גם לא אחת בכאבים חזקים. כדי למנוע זאת כדאי לבצע תרגיל של קצות האצבעות. מותחים קטע זה של הרגל באמצעות החגורה ומבצעים את התרגילים על פי ההנחיות. לאחר ביצוע התרגילים הללו, קיימת סבירות גבוהה, שהמתאמן לא יסבול מהתכווצויות שקורות בדרך כלל בשעות הערב או בשעות הלילה.

תרגילים למתאמנים חדשים 

כדי להתרגל לאימון באמצעות גומיות כושר מבד, מתחילים מאימונים בעלי דרגת עצימות נמוכה שמתבצעים ברגלים פסוקות. באופציה זו קיימים כמה וכמה סוגי תרגילים וכולם יחד מובילים את המתאמן להתרגל לאימון בשיטה זו. 

חשוב להקפיד על עלייה הדרגתית ברמת התרגילים כיוון שעליה חדה בדרגת העצימות עלולה ליצור מצבים הפוכים, התכווצויות שרירים וכאבים.

התוצאה בסוף הדרך 

אימונים נכונים בשיטה זו מובילים לחילוף חומרים גבוה, איבוד קלוריות, הצרת היקפים, ירידה במשקל ובשיפור משמעותי בנראות הכללית של גברים וגם של נשים. לכן המגמה היא להתחיל בתרגילים מסוימים, עם הזמן להוסיף בכל פעם תרגיל חדש וכך לאט לאט להגביר את הידע ואת הניסיון בשימוש בגומיות הכושר. 

כתוב/כתבי תגובה