איך מנהלים קמפיין גיוס תרומות מוצלח?

איך מנהלים קמפיין גיוס תרומות מוצלח?

במקרים רבים בהם אנשים מעוניינים לתרום מעצמם למען החברה ולמען אוכלוסיות הזקוקות לסיוע מסיבות כאלו ואחרות, הם מעוניינים לעשות זאת דרך תרומה כספית המאפשרת סיוע מיידי ברמה הטכנית לכל הפחות. על מנת לעשות את הדבר הזה, יש צורך כמובן בגיוס כספים מהציבור, מה שאומר שיש לרתום אנשים רבים למטרה ולשכנע אותם שדווקא המטרה הזו ראויה יותר מאחרות. עם זאת, המציאות מראה כי לפעמים מדובר במשימה לא פשוטה, במיוחד לנוכח ריבוי העמותות, הגופים והקמפיינים הקוראים לציבור לתרום מכספו למטרות השונות. חשוב לדעת שאם עושים זאת נכון, בהחלט מדובר בדבר מה ניתן להשגה. כך תנהלו קמפיין תרומות מוצלח.

סיוע מגורמים מקצועיים

מה שרבים כלל לא מודעים אליו הוא כי היום קיימים לא מעט גופים שכל מטרתם היא לסייע לארגונים היחידים המבקשים לגייס סכומי כסף למטרות שונות. הליך גיוס תרומות עם ליווי מקצועי מאפשר למקד את קמפיין הגיוס לקהל הנכון, עוזר לזקק את המסרים ולחדד את החשיבות בנתינה של התרומה הכספית ומבטיח שהקמפיין לא יעבור מתחת לרדאר הציבורי. ככל שמדובר בקמפיין חשוב וגדול יותר, ההמלצה היא בהחלט להיעזר באנשי מקצוע מהתחום שיעזרו לכם לממש את המטרות שלכם ולגייס את מלוא הסכום אליו אתם שואפים.

התמקדות

בלא מעט מקרים, אנשים ששואפים להביא לתיקון ולשנות את העולם מתפזרים לכיוונים רבים וכך אנו רואים לא מעט הקמפיינים המגייסים כספים לסיוע למשפחות נזקקות, נוער בסיכון וטיפול בבעלי חיים למשל באותה הנשימה. מחקרים מוכיחים כי קמפיינים כאלה נתפסים על ידי הציבור כלא רציניים ולרוב אנשים יעדיפו לתרום למטרות הרבה יותר נקודתיות ולכן ההמלצה היא להתמקד.

קמפיין אינטרנטי חובה

בין אם אתם מפרסמים את גיוס התרומות על שלט חוצות או בטלוויזיה, חשוב לדעת כי היום ללא קמפיין אינטרנטי מוצלח קשה מאד להגיע לקהל היעד הפוטנציאלי. לכן אם אתם לא יודעים איך להקים בעצמכם קמפיין כזה, מומלץ בהחלט לפנות לחברה מקצועית ולהיעזר בהם.

הקפידו ליישם את הדברים הללו ויש סיכוי לא רע שתצליחו לגייס את הסכומים אליהם אתם שואפים בהקדם האפשרי.

כתוב/כתבי תגובה