שאלות ותשובות בנושא קעקועים והסרתם

רוצים להסיר את הקעקוע העיקש ולייצר במקומו קעקוע אחר? עדיף שתעשו את זה בצורה הנכונה שאחרת אתם עלולים להיתקל בבעיות לא פשוטות בהמשך. אז מה עושים? אצל מי עושים ומתי אפשר להסיר קעקוע בצורה כזו שהוא לא יפגע ברקמות הקרובות או בנראות העור הכללית? במיוחד עבורכם ובכדי שלא תפגעו מבחירת תהליך שגוי אגרנו את כל התשובות במאמר הבא.

מה קורה כאשר רוצים לבצע הסרת קעקועים לאחר שבוע?

הסרת קעקועים חדשים יכול להתבצע ובתנאי שמבינים את הלך הדברים, כאמור אם הקעקועים או הקעקוע בוצעו מחומרים מורכבים רצוי לדעת אותם בכדי שלא לעשות דברים בצורה שגויה. אם כן ההמלצה של כל מכון להסרת קעקוע הוא להמתין עד שהחומרים יתרכזו בגוף בצורה כמה שיותר טבעית ורק לאחר מכן יש לעשות את ההסרה בצורה מבוקרת מבלי שייגרם שום נזק יותר ממה שהוא אמור להועיל.

איפה כדאי לעשות הסרת קעקוע בלייזר?

הסרת קעקועים הינו הליך אחראי מאוד ולכן חשוב מאוד לפנות אך ורק לגורמים מקצועיים בתחום, כאמור גורמים עם ניסיון רב והבנה לא רק בסוג של קעקוע אחד אלא הרבה מעבר לכך. מיותר לציין שאם אתם בוחרים מכון להסרת קעקועים יש לבחור מכון עם מוניטין ואחריות מלאה אודות כל מה שאתם עושים. לא בטוחים כי הגעתם ליעד הנכון לכם? שאלו חברים או מקרים ואל תסתמכו רק על המלצות אינטרנט.

כמה טיפולים עושים בכדי להסיר קעקוע?

כמו בכל דבר גם כאן חשוב לציין כי הסרת קעקועים תתבצע באופן משתנה מאדם אחד לאחר, לא מבינים במה מדובר? יש כמה וכמה משתנים אשר ייקבעו בסופו של דבר את מספר הטיפולים שדרוש בכדי לבצע הסרה מלאה. יש לקחת בחשבון כי מבין הגורמים מדברים כאן על האזור של הקעקוע, עומק הקעקוע, כך גם כמות הצבעים ואפילו הסוג שלהם. בין היתר יש לקחת בחשבון את גיל האדם עצמו זה המבקש לבצע את הקעקוע וכך גם את מצבו הבריאותי. במקרה של קעקוע גדול חשוב מאוד להשתמש במאלחש וזאת בכדי שהפעולה לא תכאב – את הפעולה הזאת יש לבצע שעה ועד שעה וחצי מתחילת הטיפול.

תוך כמה זמן ייעלם קעקוע שמסירים?

הסרת קעקועים תבוצע בצורה שונה מאדם אחד לאחר, כפי שכבר צוין יש כמה וכמה טיפולים ומכאן נקבע גם הזמן של ביצוע ההסרה עצמו. מה שחשוב לדעת כי יש מכונים שלא ייגבו מכם יותר כסף בעבור טיפולים נוספים לצרכי הסרת הקעקוע לאלתר. עם זאת ברוב המקרים תתרחש דהייה של כמעט 95 אחוזים ובמקרים מסוימים יהיו אנשים שיידרשו בטיפולים נוספים שיוכלו להיפטר ממספר טיפולים ויסתפקו באחד בלבד. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חטיף חלבון דל קלוריות
חטיפי חלבון הם דרך נהדרת לחזק את הגוף בתקופה של מאמץ פיזי אינטנסיבי, כמו אימונים לצורך הגדלת מסת שריר....
קרא עוד »
אוק 12, 2021
עיצוב ריבועים בבטן
שרירי הבטן שלנו, הם האזורים שהכי קשה לראות בגוף האדם. לכל גבר, כמובן, יש שרירי בטן ברמה זו או אחרת, וכדי...
קרא עוד »
פבר 03, 2021
איפה הכי כדאי להזדקן?
לעבור אל גיל השלישי הוא לא אקט פשוט, כאשר לאט לאט חשים כי הגוף מתחיל למרוד באדם ואינו מציע את אותה...
קרא עוד »
ינו 03, 2019