מהי אצת ספירולינה

אצת ספירולינה

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על אצת ספירולינה. לא מעט אנשים משתמשים בה, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, בין אם מדובר בספורטאים שצורכים אותה בגלל המרכיבים השונים שנכללים בה ובין אם מדובר באנשים שאינם בהכרח עוסקים בפעילות ספורטיבית ומעוניינים ליהנות מהמרכיבים שהיא מכילה.

אצת ספירולינה היא אצה ירוקה כחולה (מי שרוכש ומשתמש בה, יבחין בצבע הירוק, אך היא נחשבת לאצה ירוקה כחולה), אשר צומחת באקלים חם ובמים מתוקים וטריים. הייחוד שלה הוא בכך שהיא מכילה מרכיבי מזון רבים, לכן היא נחשבת למה שנהוג לכנות "סופר פוד". כלומר, יש לה מרכיבי מזון מגוונים ועל כן אנחנו יכולים לצרוך אותה במקום לצרוך סוגי מזון אחרים, אשר מכילים את אותם מרכיבים בנפרד, מה שיכול להפוך את צריכתם להרבה יותר מסורבלת, וכן היא פחות משמינה.

הספירולינה מכילה בין היתר כמויות חלבונים רבות, כאלה שאנחנו צריכים לצרוך בשביל לחזק את מערכת השרירים ולשמור עליהם. זו אחת הסיבות מדוע ספורטאים רבים צורכים אותה, הספירולינה עוזרת לחזק את השרירים ולשקם אותם מפציעות.

כיצד אנחנו יכולים לצרוך ספירולינה

אף על פי שמדובר באצה, הרי שאנחנו צורכים את הספירולינה בצורה אחרת. אנחנו יכולים לצרוך אותה בשתי אופנים. באמצעות כדורים אשר ניתן לקחת עם מים לפני או אחרי האוכל, ללא צורך במרשם מרופא.

כמו כן, אנחנו יכולים לקחת ספירולינה בצורת אבקה. אפשר להוסיף אותה למשקאות ואפשר להוסיף אותה לסלטים, בשר, פשטידות או כל דבר אחר. חשוב לציין, אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לצריכת ספירולינה היא באמצעות שייק אשר מוכן משורה של פירות וירקות, עם תוספות שונות. אפשר להכין אותו בבית וכן אפשר לרכוש אותו בבתי קפה שונים.

 קראו עוד באתר https://spirulite.co.il

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהם אופני איזון לילדים? כל היתרונות
קיימים סוגים שונים של אופניים שמיועדים לילדים צעירים והם לא דורשים מהם יכולות מסובכות מידי מלבד...
קרא עוד »
דצמ 22, 2021
ניתוחים פלסטיים מטעמים בריאותיים
כל אחד חולם להיות רזה וחטוב, ממש כמו כל הפרסומות והסרטים שאנו רואים בטלוויזיה. אך מה שלא כולם יודעים...
קרא עוד »
פבר 17, 2019
מרפאת שיניים בתל אביב, טיפים לבחירת המרפאה המתאימה
בתל אביב פועלות מגוון מרפאות שיניים המעניקות שירותים איכותיים לתושביה. מרפואת שיניים כללית ועד...
קרא עוד »
פבר 22, 2023