כדורי הרזייה – כי הכי טבעי להיות בריא

כדורי הרזייה

דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים לחנות בגדים ובוחרים ללבוש מה שאתם רוצים. בלי לחשוב על המידה, על הבטן שבולטת החוצה, הרגליים העבות- הכל פתוח והכל אפשרי. האמת היא שזה לא חלום כל כך רחוק. היום עם שלל אמצעים ושיטות אפשר להגשים חלום כל כך פשוט ולהגיע למשקל הגוף האידיאלי. איך עושים את זה? התשובה לפניכם.

מה אתם חושבים על המילה דיאטה?

המילה דיאטה גוררת עמה שלל רגשות אשם ותחושות לא נעימות. אנשים עם עודף משקל, במיוחד כאלו שסובלים מעודף משקל במשך שנים ואף מגילאי הילדות לוקים בייאוש, חוסר אמון והערכה עצמית נמוכה. כל אלו מולידים מה שמכונה אכילה רגשית ומייצרים יחד עם שגרת אכילה לא בריאה מה שהופך להיות כדור שלג שלא ניתן לשלוט עליו.

ממה נגרמת השמנת יתר?

אכילת יתר, דחף למתוקים, צרוך לנשנש לאורך כל שעות היום ובעיקר אכילה שאינה קשורה ישירות לתחושת רעב או שובע היא המפתח לתופעת השמנת היתר שנפוצה בכל המגזרים, הגילאים, המעמדות ובאחרונה הפכה להיות גם מנת חלקם של לא מעט גברים. כדי להתמודד עם כל התופעות הללו כדאי להיעזר בפתרון הנפלא- כדורי הרזייה.  היתרון של שימוש בכדורים מהסוג הזה הוא בעובדה שהם מסייעים לנו להתגבר על החסמים שהזכרנו- דחף למתוקים, צורך לנשנש, תחושת רעב תמידית ועוד.

הפורמולה שלנו

הפורמולה הייחודית שלנו מבוססת על צמחי מרפא בעלי יכולות מוכחות להביא למצב של איזון רמות הסוכר בדם, מה שמבטל את הדחף לאכול מתוקים וגם ביצירת תחושת שובע, שמאפשרת לאזן מחדש את מנגנוני הרעב והשובע שלרובנו פשוט השתבשו עם השנים ולחלקנו השתבשו באופן כזה שאינם יודעים מתי הם שבעים. בנוסף, צמח הגוארנה יחד עם תמצית ג'מנמה מביאים את הגוף לרמות תקינות סוכר ומסייעים בהאצת תהליך השריפה של השומנים.

כפי שניתן להבין זהו לא פתרון קסם, וזה דווקא מה שהופך את כדורי הרזייה למוצלחים כל כך הם מסייעים לגוף לשחזר תפקודים טבעיים ולאזן את עצמו ומחייבים את האדם לבסס שגרה בריאה ומאוזנת יותר סביב כל נושא האוכל. כך, לאחר כמה חודשים של שימוש תיווכחו לדעת שלהיות בריא זה לא רק קל אלא גם מביא אתכם לתחושות טובות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 טיפים לגבי יישור שיניים שקוף
אם יש לכם פלטה שקופה, ככל הנראה האורתודנט שלכם יציע לכם אפשרויות בכל הנוגע לתחזוקה וניקיון. פלטה...
קרא עוד »
ספט 27, 2020
מהם שתלים דנטליים
החשיבות של נראות הפה והשיניים עלתה מאד בשנים האחרונות ואחד הפתרונות הבולטים שנעשה בהם שימוש רב הוא...
קרא עוד »
אוק 17, 2019
אגרנות כפייתית
אגירה היא מצב המשפיע על אנשים שמתקשים להיפרד מרכושם. זה יכול להוביל לבעיות בריאות ובטיחות חמורות, כמו...
קרא עוד »
יונ 07, 2022