השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער

מדוע הכי כדאי להשתיל שיער בטורקיה? האם רמת הכדאיות בהשוואה לישראל גבוהה במעט או בפער? מה עושה את ההשתלה הטורקית לפתרון הכמעט בלעדי בעולם למילוי השיער על הצד הטוב ביותר?

השתלת שיער בטורקיה היא תהליך שלא רק בישראל, אלא גם באזורים נרחבים בעולם משוועים לו. טורקיה בשנים האחרונות מהווה מרכז חשוב להשתלות שיער, ממש כמו איטליה בספגטי והודו בהשראה הטבעונית שלה. מה מיוחד בהשתלה הטורקית? בשונה מהשתלות שנעשו בימי העבר, היא אינה ניתוח אלא טיפול סמי-כירורגי. במהלכו, במקום להשתמש בסכין מנתחים, משתמשים במקדדים להוצאת הזקיקים ולפתיחת ערוצים בראש לשם הטמעתם. שיטה זו גם מוזילה את המחיר ביחס לניתוח וגם הופכת את הטיפול לכזה בעל סף כאב קל עד בלתי מורגש. הדבר תלוי בסוג ההרדמה בו תבחרו לפני היישום.

טיפול השתלה בסדציה לעומת טיפול רגיל בזריקות הרדמה

חשוב לציין: כל מטופל יעבור זריקות הרדמה. רק ככה אפשר להוציא את הזקיקים מבלי שתיאנקו מכאבים. נשאלת השאלה האם לדעתכם אתם צריכים להרגיש 5-10 דקירות מתוך ה- 50 שתעברו או שגם על התענוג הזה אתם מעוניינים לפסוח ולא לחוש אפילו את זריקת הראש הראשונה שלכם? אם אתם סבורים שזה מה שאתם צריכים לקבל, אתם צריכים להירשם לטיפול תחת סדציה. סדציה היא זריקה שניתנת בדלתואיד העליון של יד ימין או שמאל אשר גורמת לטשטוש מלא של כלל מערכות העצבים בגוף באופן זמני. בדרך זו ניתן לערוך זריקות גם בראש וגם בצוואר מבלי שבכלל תדעו שהן נערכו. מבחינתכם, אתם בשינה מלאה, אך לא בהרדמה מלאה שכן מדובר בטשטוש. לעומת זאת, מי שלא בוחר לעשות סדציה "יזכה" לחוש את מחט העירוי ו- 5-10 מחטי זריקות ההרדמה. מי שנרשם אל השתלת שיער בטורקיה ללא סדציה יוכל לאכול ארוחת בוקר לפני ההשתלה. מועמדים לסדציה לא יאכלו בזמן זה, על מנת שהחומר המטשטש לא יגרום לתופעות לוואי מסכנות חיים.

יישום השתלת השיער לאחר זריקות ההרדמה

השתלת השיער לאחר זריקות ההרדמה צפויה לערוך כ- 3-5 שעות. במהלכן, הפעולות ייעשו כסדרן: יילקחו לכם זקיקים מאזורים תורמים כמו העורף והצוואר, ויושתלו באזורים קרחים או באזורים סמי מלאים עם דלילות מורגשת. היישום של כל התהליך ישורטט על ידי הרופא לפני כניסתכם לחדר הטיפולים. בטורקיה, השתלה היא לא רק רפואה אלא גם אומנות, ולכן השרטוט ייעשה בקפדנות רבה, ממש כמו רישום מקצועי של אדריכל. ככה זה כשבוחרים השתלת שיער בטורקיה.

עלויות ומחירים

עלות ממוצעת ל- 4,700-5,000 זקיקים היא כ- 2,600 אירו, כאשר אם אתם בוחרים בשיטת "אחד אחד" שנקראת FUE (קיבוץ יחידת זקיקים) ה מחיר זול יחסית ואם אתם בוחרים להשתיל עם מכונת השתלת DHI (השתלת שיער ישירה) הטיפול יתייקר מעט. באופן אירוני, מבחינת כמות הזקיקים קורא הפוך. ההמלצה של מיטב רופאי השתלת שיער בטורקיה היא לבחור בשיטת "אחד אחד" FUE הזולה דווקא כשיש מחסור עמוק, ולבחור ב- DHI דווקא כשהוא קטן ומתרכז בעיקר סביב המפרצים. יוצא שאדם שחסר לו פחות שיער מהאחר משלם יותר על הטיפול המבוקש בשל עלויות התחזוקה היקרות של מכונת DHI.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הליכון מתקפל קומפקטי – יתרונות וחסרונות
כולנו יודעים שחשוב ללכת. הגוף שלנו חייב את התזוזות, את הפעלת השרירים, את הפעלת הכוח ואת התנועה באופן...
קרא עוד »
אפר 19, 2021
פרסום מטפלים בעיסוי
כל מי שרוצה למצוא מעסה מקצועי שיבטיח עיסוי איכותי ויעיל, מחפש אותם כמו כל דבר אחר – באינטרנט. מעסה...
קרא עוד »
פבר 09, 2019
תובנות חיוניות: תכשירים לטיפול בעור ובפנים
במרדף אחר עור ללא רבב וזוהר נוגד גיל, המסע מתחיל לעתים קרובות בהבנת היסודות של טיפוח העור וטיפולי...
קרא עוד »
פבר 26, 2024