אימון אישי בשיטת NLP – מה ואיך זה יעזור לי

אימון אישי

לא מעט אנשים מחפשים אימון אישי שיסייע להם להצליח בחייהם. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של אימון אישי, כאשר אחד מהסוגים הפופולאריים ביותר הוא: אימון אישי בשיטת NLP. מדובר על סט של כלים אשר האדם מקבל ויכול ליישם אותם לצורך התפתחות אישית ומקצועית. טיפול בשיטה זו יאפשר לכל אדם להפטר מהרגשות השליליים הנוגעים אליו שיכולים להיות הרסניים מאוד עבורו, לפרוץ מחסומים וכמובן, לשפר את התקשורת הבינאישית שלו ולהצליח בתחומים שבהם הוא רוצה להצליח בחייו הפרטיים.

האם יש הבדל בין אימון אישי רגיל לאימון אישי בשיטה זו

התשובה לכך היא: כן. בעוד שאימון אישי מותאם לאדם מעניק לו את הידע הרלוונטי למצבו ואת הכלים הנכונים לו, הרי ש אימון אישי בשיטת NLP מעניק לאדם מלבד הכלים שהוא יקבל באימון האישי, סט כלים נוסף. התהליך הוא תהליך ממוקד יותר והתוצאות לרוב יהיו תוצאות טובות יותר. ישנם לא מעט אנשים אשר לעיתים אימון אישי רגיל איננו מספיק למצבם שכן, הם צריכים כלים נוספים או ממוקדים יותר למצבים רגשיים שונים שמונעים מהם לממש את המטרות שלהם כגון: פחדים, חרדות ועוד. אותם אנשים יכולים לבחור באימון אישי בשיטת NLP ולשפר את איכות החיים שלהם. השילוב של שימוש בכלים רגשיים וכלים תוצאתיים הוא ללא ספק שילוב מנצח המסייע ללא מעט אנשים לנוע קדימה.

 כיצד בוחרים אימון אישי בשיטת NLP

אם החלטתם ללכת על אימון אישי בשיטת NLP מתוך ידיעה שזה האימון אשר הכי מתאים למצב שלכם ולאישיות שלכם, חשוב מאוד שתדעו שעל מנת שהאימון אכן יסייע לכם, יש צורך לבחור באימון מסוג זה עם מטפל המוסמך באימון שכזה. לא כל מטפל המציע אימון אישי הוא אכן מוסמך ב אימון אישי בשיטת NLP ועל כן, יש לברר מראש שמדובר על מאמן מוסמך אשר למד את התחום ומטפל באמצעותו בצורה המקצועית ביותר. כדאי לבחור מאמן עם המלצות וכן, כדאי לבחור במאמן שתצליחו להתחבר אליו. שיהיה אדיב, מקצועי, רגיש אליכם, קשוב ומבין.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מצעים נעימים משפיעים על מצב הרוח?
רוצים להפוך את השינה שלכם להרבה יותר טובה? כל פרט יכול להשפיע על מצב הרוח שלכם ואיך שאתם מרגישים במהלך...
קרא עוד »
אוג 05, 2019
השתלת שיער DHI
השתלת שיער  DHIנחשבת היום לשיטת השתלת השיער המוצלחת והמומלצת ביותר בתחום, היות והיא מאפשרת לכל אחד...
קרא עוד »
אוק 23, 2020
הליכונים – לעשות ספורט בלי לצאת מהבית
הרבה אנשים נמנעים מלתרגל ספורט או לעשות הליכות מכיוון שזה דורש מהם לצאת מהבית. להתארגן, למצוא...
קרא עוד »
פבר 02, 2020