איך אדע איפה יש דפיברילטור באזור?

שיעורי הגנה עצמית

במקרי חירום הוא עשוי להציל חיים. דפיברילטור. מדובר על מכשיר מתקדם שעשוי להציל אנשים במצבי חירום רפואיים. ואכן, במקרים של דום לב או אירועים לבביים יוכל הדפיברילטור להציל את המצב. אבל חובה לזכור כי לזמן יש כאן תפקיד משמעותי. כי כל רגע שחולף מפחית את הסיכוי שאפשר יהיה להציל את האדם. כך שחשוב כל כך שיהיו דפיברילטורים בפריסה רחבה. על מנת לאפשר שימוש תוך פרק זמן קצר ככל האפשר על כל צרה שלא תבוא.

מקומות ציבוריים

במקומות ציבוריים רבים קיים מכשיר דפיברילטור שנועד לשמש את הנמצאים במקום במקרי מצוקה. כמו כן יהיו במקום אנשים שיקבלו הדרכה מתאימה ויסודית על ידי מגישי עזרה מקצועיים. הדרכה זו תכין אותם להגשת עזרה בזמן אמת. גם במקומות עבודה גדולים ובמרכזים רפואיים קיים מכשיר דפיברילטור והוא ערוך ומזומן להיות לעזר במקרה הצורך. אבל מה קורה בבתים פרטיים? בבתי עסק קטנים? וגם ברחוב?

מיפוי של דפיברילטורים

על מנת שהדפיברילטורים יהיו שימושיים ומועילים, וכדי שיוכלו להפיק מהם תועלת בכל הסביבה בה הם קיימים פותחה פלטפורמה מיוחדת ומתקדמת אשר נועדה לאפשר לכל אחד לאתר היכן קיים מכשיר דפיברילטור באזור המגורים שלו או במקום הוא שוהה. כך שאם חלילה יקרה משהו לא טוב, יוכלו לזנק למקום ולהביא לשטח את הדפיברילטור. בזמן אמת אין שנייה מיותרת, ואין את השהות לבדוק ולברר. לכן ההמלצה היא שכל אחד ידע היכן קיים דפיברילטור באזור בו הוא נמצא במהלך היום. כך שאם הוא ייתקל במצב חירום ויבין כי עליו לעשות שימוש בכלי הזה, הוא ידע מאיפה לקחת אותו.

הדרכה מתאימה לשימוש 

מלבד לידיעה בדבר הימצאות הדפיברילטור, חשוב כי תעברו הדרכה בדבר שימוש מועיל במכשיר. אמנם לא מדובר על למידה מורכבת ולא על הסמכה של ממש. אבל בכל זאת כדי לעשות שימוש יעיל ומהיר, אי אפשר שלא ללמוד. ההדרכה נמשכת מספר שעות, והיא כוללת היכרות עם המכשיר וזיהוי מצבים רפואיים בהם הוא יוכל להביא תועלת. הדרכה נכונה תאפשר להציל חיים. מומלץ לעבור על מדריך שימוש בדפיברילטור.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שבץ מוחי – למה זה קורה?
שבץ מוחי הוא מבין האירועים החומרים ביותר שיכול לחוות אדם או בעל חיים יונק, בעוד שאירועים כמו שבץ מוחי...
קרא עוד »
יונ 15, 2020
עורך דין תאונת קורקינט – מה הפיצויים המקסימליים?
הקורקינט החשמלי נכנס לחיינו לפני מספר שנים ונראה כי הוא כאן על מנת להישאר. אם בעבר נראה היה כי השימוש...
קרא עוד »
דצמ 23, 2020
חמאת שיאה לטיפול אנטי-אייג’ינג
מוצרי הרפואה הטבעוניים התחילו את דרכם לפני מספר שנים בודדות וכיום ישנם אנשים רבים בכל רחבי העולם אשר...
קרא עוד »
מרץ 15, 2020