שיעורי יוגה ברחובות – את חייבת את זה לעצמך

פילאטיס ברחובות

טיפול בגוף הוא דבר שכל אחד מאיתנו חייב לעצמו. הגוף הוא דבר שמחייב ביצוע של פעילויות שונות על מנת לחזק ולשמור עליו בריא וחזק, ועד כמה שהגוף היה כזה באופן טבעי בשנות הצעירות, ככל שמתבגרים מבינים עד כמה הוא זקוק לכזה סוג של שינוי. יש כאלה שילכו אל אימון על מכשירי אימון שונים במכון כושר, כאלו שיצאו לריצה ויגדילו אט אט את מספר הקילומטרים ואחרים שיפנו אל הדרך של שיעורי יוגה ברחובות, שהיא יותר דרך חיים שלמה מאשר פעילות גופנית שתורמת לגוף בריא בלבד. רוצים לרפא יותר מאשר את הגוף אלא להעניק טיפול שלם לגוף ולנפש באותה המידה? זוהי יוגה.

מהי יוגה

יוגה היא סוג של פילוסופיה רוחנית אשר בעזרתה מבצעים כל מיני סוגים של תרגולים פיזיים אשר אמורים להוביל אל האיחוד שבין המודעות של האדם לבין העצמי הרוחני. כאשר התודעה של האדם נמצאת במקום של שלווה  האדם נכנס אל מצב של  שלווה נצחית דרך מסע שהוא משולב תרגילים פיזיים שכוללים נשימה נכונה עם סוגים רבים של תרגולי יוגה שאר זמינים נכון להיום לאדם המודרני. יוגה הוא אינו אימון גופני אשר דומה לאף סוג של אימון ספורטיבי שאותו מבצעים אנשים, והוא שם את הדגש על הרוח ועל התודעה במצב שהוא מדיטטיבי. זוהי האטה יוגה שמחולקת ללכל מיני שיטות שונות, ביניהן יוגה אשטנגה, יוגה שיווננדה, איינגאר יוגה ואנוסארה יוגה.

אימון שהגוף זקוק לו

בעולם המערבי זה נעשה די בולט לראות עד כמה ישנה התמקדות בכל מה שהאדם יכול לחוש בחמשת החושים שלו לצד קידוש תורת החומר. כל אלה מביאים אל מיקוד בתפל ואת מצב שבו רוב האנשים אשר מהלכים על פני כדור הארץ הם כאלה שלהם אין תחושה של איזון בכל יום שחולף עליהם. הכניסה של היוגה אל תרבות המערב הובילה אל מעבר לעולם שבו מתעמקים האנשים הרבה יותר ברוח וברוחניות, ולומדים להכיר מחדש את עצמם בסיוע של יוגה על מנת להביא את הגוף והנפש להיות מאוזנים, עם מעבר אל תודעה יותר גבוהה של הנפש ובריאות יותר טובה של הגוף עצמו.

קראו עוד על: פילאטיס ברחובות

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה ויברטור יתאים לאשה ללא ניסיון קודם בויברטורים?
כשאת מחפשת את החבר החדש שלך במיטה, כדאי מאד שתבחרי רק מה שאת אוהבת ללא פשרות. כיום יש מגוון ויברטורים...
קרא עוד »
ספט 05, 2023
ניווט בעולם של מומחים אורטופדיים: המדריך האולטימטיבי שלך
זקוקים לטיפול אורטופדי או סתם סקרנים לגבי תחום האורטופדיה? מומחים אורטופדיים הם המומחים לבריאות...
קרא עוד »
ינו 27, 2024
איפה ניתן למצוא מידע על תזונה למתאמנים?
המידע על תזונה למתאמנים הוא רב למדי. אפשר למצוא אותו בספרים ובאינטרנט, גם אם הם לא תמיד קלים לקריאה....
קרא עוד »
נוב 09, 2022