מה המשמעות לילד על הרצף האוטיסטי

ילדים רבים שאובחנו על הרצף האוטיסטי עקב חוסר תקשורתיות, אי שקט ומשחק ללא מטרה – עשויים לשפר את התפקוד שלהם בצורה דרסטית באמצעות הגישה הביוכימית שמיוצגת באמצעות שיטת C.A.T, אשר טוענת באופן חד משמעי כי תסמיני אוטיזם רבים נגרמים בשל תהליכים מטבוליים לקויים, לרבות תהליכי מתילציה וסולפציה ומגוון חוסרים תזונתיים שמשפיעים על התנהגות הילד ובאמצעות טיפול מדויק וממוקד בתהליכים הלקויים שאותרו ניתן להביא את הילד למקום אחר, מקום שבו תסמיני האוטיזם פוחתים בשיעור ניכר, והרמה הקוגנטיבית שלו משתפרת פלאים, לצד היכולת הוורבלית והמנטלית.
כחלק מהשיטה, גם למגנזיום יש השפעה על אוטיזם!
הקליקו כאן כדי לקרוא על קשר זה בהרחבה.

איך מטפלים בשיטת CAT?

כאשר מטופל מגיע לפגישה הראשונה עם המטפל בשיטת CAT, הוא והוריו עוברים תשאול מדוקדק שמאפיין את מצבו ואת חומרת התסמינים של האוטיזם. בפגישה הזו המטופל מקבל הפניה לבדיקות מעבדה נרחבות, אשר נשלחות לפיענוח במעבדות המובילות בעולם בתחום.

עם קבלת התוצאות של בדיקות המעבדה – המטפל מפענח את בדיקות המעבדה, ומאתר תהליכים מטבוליים לקויים, כמו גם חוסרים תזונתיים כמו חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים, אשר עשויים להשפיע על התפקוד המוחי.

כתוצאה מטיפול בתהליכים מטבוליים לקויים, והתיקון שלהם – מתאפשרת הפחתה משמעותית של תסמיני האוטיזם ביחס למגוון רחב ביותר של תסמינים שכיחים.

השיטה הזו מבוססת על ניסיון של טיפול במאות ילדים שאובחנו על הרצף האוטיסטי, ומהניסיון המצטבר הזה עולה, כי אצל מרבית הילדים אפשרי להפחית בצורה משמעותית את עוצמת התסמינים ואת חומרתם, ובכך גם לשפר את התקשורת החברתית שלהם, כך שעם סיומו של תהליך מתקבל שיפור משמעותי באיכות החיים של המטופל, כמו גם באיכות החיים של משפחתו וכל הסביבה הקרובה שלו.

פרוטוקול טיפול ייחודי

למרות שכל המאובחנים באוטיזם מאוגדים תחת תגית זהה של לקות באוטיזם, בבדיקה ביו כימית ניתן להבחין כי אצל כל אחד מהמטופלים שורשי הבעיה הינם שונים לחלוטין, ולכן נדרש פרוטוקול טיפולי מותאם אישית לכל מטופל.

הטיפול בשיטת CAT נמשך כחמישה חודשים, כאשר במהלך ארבעת החודשים הראשונים לטיפול מתבצע ליווי טלפוני אישי שכולל קבלת פידבק מההורים, ובמקביל – מתן הנחיות טיפול ספציפיות שמותאמות להתקדמות.
טלי אנגור – מייסדת השיטה הנ"ל, פעילה מאוד בטוויטר ואתם מוזמנים לעקוב אחריה ולהתעדכן:
https://twitter.com/taliangor

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היכן רוכשים כדורי הרזיה?
אם גם אתם סובלים מעודף משקל ושוקלים לקחת כדורים לצרכי הרזייה יש כמה דברים שאתם צריכים לעשות באופן...
קרא עוד »
יונ 01, 2020
למה מומלץ לעשות הידרותרפיה למבוגרים?
משמעות המילה הידרותרפיה היא – טיפול במים. מדובר בשיטת טיפול עתיקת יומין, ששוכללה עם השנים וקיבלה...
קרא עוד »
אפר 14, 2022
מדריך מקיף ליתרונות של מוצרי הרבלייף
הרבלייף, מותג מוכר בכל העולם בתעשיית הבריאות והבריאות, מציע מגוון מוצרים הנותנים מענה למטרות...
קרא עוד »
דצמ 06, 2023