המסלול המהיר להסרת קעקועים ללא ניתוח

הסרת קעקועים

הסרת קעקועים ללא ניתוח אפשרית ליישום ללא צלקות. במסגרת שיטה זו, מיושמת אחת מהטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות בתחום בריאות העור, Fotona qx max. טכנולוגיה זו מבוססת על פולטי קרני לייזר באורכי גל שונים. כל אורך גל מייצג צבע ועל כן יכול למחוק צבע של קעקוע מסוים מעורו של הלקוח. הטיפול נעשה במכון ייעודי בו מופעלים מספר פולטי עד להסרה מוחלטת של כל הצבעים בקעקוע והותרת עור הלקוח בצבע גוף מלא כבימי העבר.

רישום לטיפול

הרישום נעשה במזכירות המכון, שם יאבחנו את הקעקוע מומחי הסרת קעקועים והם יוכלו לחזות בתוך כמה מפגשים הם יוסרו, וזאת משום שפולטי הלייזר לא מוחקים הרמטית את הצבעים במפגש בודד, אלא רק מחלישים להם את הפיגמנט. ממפגש למפגש הוא יהיה במגמת היחלשות עד להסרה מלאה של הקעקוע. מפגש הפתיחה והרישום הוא אחד האירועים החשובים ללקוח כי הוא יקבל תחזית מאד מדויקת, עם סטיות של מספר מועט מאד של מפגשים לפני או אחרי. במידה והלקוח נתן את הסכמתו, הוא יקבע עם המזכירות סדרת מפגשים בכמות שהוסקה בחיזוי ויתייצב אליהם למימוש הסרת קעקועיו.

מימוש כל מפגש בפועל

המימוש נעשה במכון הרישום. הפציינט מגיע למפגש, נרשם במזכירות ומצויד בחומר לאלחוש כאבים. אמנם לא מדובר על ניתוח, אבל מגע לייזר בגוף האדם החשוף עשוי לגרום לכיבים קלים. עם חומר האלחוש שום דבר לא מורגש כמעט כלל במהלך הטיפול, למעט מגע קל ולא כואב מעת לעת של קרני הלייזר. בתום כל מפגש יחוש הלקוח בדרדור הפיגמנט של צבעי הקעקוע, כאשר בקעקוע בהיר השיפור ייראה מיד ובקעקוע כהה הוא יהיה איטי יותר.

היתרונות המרכזיים על הניתוח

חייבים להודות: ניתוח להסרת קעקועים – כבודו במקומו מונח בנושא אחד: במהירות הביצוע. ביום השחרור מבית החולים כבר אין קעקוע. נשאלת השאלה מהו המחיר שאתם צריכים לשלם על כך, ולא רק מההיבט הכלכלי. ככלל, כאשר מנתח עור מומחה הסרת קעקועים מקבל מנותח – עליו להחתים אותו על מסמך שייתכן ותהיה לו צלקת לכל החיים. כשהצלקת הזו היא במקום קעקוע-ראש או קעקוע-יד ורגל, זו גזירת גורל כי המראה החיצוני שלכם יעוות בו ברגע. ובטכנולוגיה הרפואית Fotona qx max אין אפילו סימן קטן שהיה טיפול. העור חוזר להיות כמו בימי הילדות המאושרים ביותר שלכם, בעל צבע-גוף טבעי ללא כל אזכור לקעקוע.

תופעות לוואי של הטיפול

למעט עקצוץ קל בעת מגע קרינת הלייזר בעור אין שום תופעת לוואי. קרינת הלייזר היא ניטרלית ועל כן אין לה יכולות לחדור לעור ולחולל שם תסביכים. ההשפעה היחידה שלה היא על שכבת האפידרמיס, כלומר השכבה החיצונית של העור, כשמדובר באירוע נקודתי בלבד. אחרי כל טיפול, ובוודאי אחרי הסדרה כולה – כשהקעקוע יוסר, תוכלו לעשות בדיקה לרקמות אצל רופא עור ולהיווכח כי לא נגרם להן כל נזק בריאותי, ובטח שלא נזק חיצוני בדמות צלקת או פצע.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נעלי כלה נוחות – תרגישו בנוח ביום החתונה
התחלתן להתכונן לחתונה שלכן וחשוב לכן להגיע מוכנות לא רק מבחינת ההופעה החיצונית, אלא גם מבחינת הנוחות?...
קרא עוד »
אפר 06, 2022
מנסים להיגמל מסוכר ולא מצליחים? הכירו את שיטת מיינדשיפט
סוכר זה דבר שרובנו אוהבים, בין אם הוא מגיע בצורה ישירה ובין אם הוא מגיע בצורה עקיפה. יש מי שצורך כמה...
קרא עוד »
אפר 08, 2023
מה הופך את נעלי saucony למותג מועדף
נעלי Saucony הן מותג מועדף בקרב רצים. יש להם את השילוב המושלם של נוחות, סגנון ועמידות. הן גם מותג פופולרי...
קרא עוד »
יונ 24, 2022